martie 23, 2021 De Ион 0

Cum reducem emisiile de aer folosind aditivi „Maxxrecovery”

Emisii de eșapament. Rezultatele testelor

La începutul și la sfârșitul parcurgerii a 80.000 km, au fost efectuate teste a emisiilor de gaze de eșapament în conformitate cu standardele europene.

ispytanie-3-600x418 (Ro)

Emisiile medii de evacuare măsurate la vehiculele care folosesc combustibili cu aditivi au fost mai mici decât cele înregistrate la vehiculele care funcționează cu combustibili fără aditivi.

Mașinile alimentate cu combustibil cu aditiv au avut emisii mai mici de monoxid de carbon (CO) și oxizi de azot (NOx), respectiv, cu 22% și 20%, în timp ce hidrocarburile ne-arse au rămas în mare parte neschimbate. Acest efect pozitiv poate fi atribuit curățeniei sistemului de alimentare cu combustibil în combinație cu controlul depunerilor în camera de ardere.

Emisiile de eșapament au fost, de asemenea, măsurate în timpul acestui program. Rezultatele arată că catalizatorii cheltuiți pe cele două modele de vehicule, alimentate cu combustibili cu aditiv, și-au menținut eficacitatea în cadrul programului de testare rutieră de 80.000 km. Totuși, acest lucru nu se aplică mașinilor care funcționează cu combustibili de bază. Unul dintre vehiculele cu combustibil fără aditiv a necesitat înlocuirea catalizatorului după aproximativ 40.000 de kilometri. La sfârșitul acestui test, calitatea catalizatorului uzat s-a deteriorat semnificativ și a prezentat semne de deteriorare.

Deteriorarea catalizatorului la vehiculele care folosesc combustibili non-aditivi se poate datora unui raport aer / combustibil necorespunzător. Dereglarea s-a datorat probabil unei acumulări mari de depuneri în supapa de admisie. Reglarea slabă a amestecului de aer / combustibil poate duce la deteriorarea termică a catalizatorului. Acest lucru nu a fost observat la mașinile care foloseau combustibili cu aditiv, deoarece sistemele de alimentare cu combustibil au fost menținute curate în timpul testului rutier, ceea ce a permis sistemului de reglare să funcționeze așa cum era de așteptat.

În cazul unor astfel de daune, emisiile de eșapament vor crește probabil. Comparația emisiilor de țevi de eșapament de la două vehicule Renaults a arătat că emisiile de HC, CO și NOx au fost reduse cu 63%, 34% și, respectiv, 53%, la o mașină alimentată cu combustibil cu aditiv. În plus, durata redusă de viață a catalizatorului duce la o creștere semnificativă a costurilor de întreținere.