Emisiile medii de evacuare măsurate la vehiculele care folosesc combustibili cu aditivi au fost mai mici decât cele înregistrate la vehiculele care funcționează cu combustibili fără aditivi.
Mașinile alimentate cu combustibil cu aditiv au avut emisii mai mici de monoxid de carbon (CO) și oxizi de azot (NOx), respectiv, cu 22% și 20%, în timp ce hidrocarburile ne-arse au rămas în mare parte neschimbate. Acest efect pozitiv poate fi atribuit curățeniei sistemului de alimentare cu combustibil în combinație cu controlul depunerilor în camera de ardere.
Emisiile de eșapament au fost, de asemenea, măsurate în timpul acestui program. Rezultatele arată că catalizatorii cheltuiți pe cele două modele de vehicule, alimentate cu combustibili cu aditiv, și-au menținut eficacitatea în cadrul programului de testare rutieră de 80.000 km. Totuși, acest lucru nu se aplică mașinilor care funcționează cu combustibili de bază. Unul dintre vehiculele cu combustibil fără aditiv a necesitat înlocuirea catalizatorului după aproximativ 40.000 de kilometri. La sfârșitul acestui test, calitatea catalizatorului uzat s-a deteriorat semnificativ și a prezentat semne de deteriorare.