martie 2, 2021 De Ион 0

Mituri și fapte despre aditivi pentru combustibili

Mitul 1: Aditivii sunt răi pentru motor

Compoziția aditivilor sunt identificate și etichetate corespunzător pentru a facilita identificarea. Toate acestea au fost testate temeinic pe motoare diesel selectate de experți mondiali și au trecut toate aprobările europene și americane. Aditivii noștri nu formează depozite și nu conțin plumb sau alte metale grele dăunătoare mașinii și mediului.

Mitul 2: Calitatea bună a combustibilului previne problemele

Orice combustibil este aproape întotdeauna de o calitate excelentă atunci când părăsește fabrica. Problema este că poluarea are loc în timpul depozitării și transportării – iar această poluare este sursa multor probleme din sistemul nostru de alimentare cu combustibil. Apa (condens și scurgeri) se combină cu bacterii comune (care intră în apă) pentru a forma sedimente și biofilme.

Mitul 3: Aditivii sunt inutili pentru mașinile vechi

Unii dealeri de mașini second hand folosesc aditivi pentru combustibil pentru a face mașina veche mai receptivă în toate modurile. Acest lucru indică eficiența aditivilor la vehiculele mai vechi. În special, aditivi de tip restaurare. Cel mai adesea, acestea sunt necesare pentru mașini, al căror kilometraj a depășit 100 de mii de kilometri. Acești aditivi sunt implicați în îndepărtarea murdăriei aderente pe suprafețele interne ale motorului, precum și în refacerea pereților cilindrilor și a altor ansambluri metalice. În timpul funcționării, se formează mici fisuri pe suprafețele metalice, care pot fi „reparate” cu ajutorul aditivilor de restaurare pentru motor. Acest lucru va crește compresia motorului și va face mașina „mai rapidă”

Mitul 4: Prea mulți aditivi vă pot afecta mașina.

La internet, puteți găsi adesea afirmații că un exces de aditivi duce la o deteriorare a parametrilor mașinii, din fericire, acest lucru nu este adevărat. Desigur, este mai bine să utilizați aditivul în cantitatea declarată de producător pentru un anumit tip de transport. Dar dacă se întâmplă că ați depășit doza de aditiv, nu aveți de ce să vă faceți griji, singurul lucru care amenință este nevoia de a merge mai des la magazin pentru aditivi.

Mitul 5: Aditivii nu elimina apa

Există legende că aditivii nu elimină apa din sistemul de alimentare cu combustibil. Cu toate acestea, cercetările și experiența utilizatorului arată că aditivii de deshidratare elimină apa din sistemul de alimentare cu combustibil al vehiculului, prevenind astfel congelarea combustibilului. Prin eliminarea apei din rezervor, motorul începe să funcționeze mai ușor și este mult mai ușor să porniți la frig. De cele mai multe ori, aditivii de deshidrogenare pentru motor conțin produse care sunt necesare pentru curățarea motorului.

auto, oldtimer, automotive

Mitul 6: Aditivii nu economisesc combustibil

Cu câțiva ani în urmă, când Internetul nu era atât de bine dezvoltat și era aproape imposibil să obții aditivi pentru motor, existau mituri conform cărora exista o „chimie” care ar putea reduce serios consumul de combustibil. Acum este clar că aditivii într-adevăr contribuie la economisirea combustibilului.

Cel mai adesea, aditivii vă permit să începeți să economisiți 8-10% din combustibil, dar acest lucru nu se datorează compoziției lor minunate, ci datorită curățării sistemului de alimentare. Acestea funcționează la nivel molecular și, pătrunzând în motor, elimină depunerile de carbon care apar în timpul funcționării motorului. Împreună cu combustibilul, aditivii se deplasează prin pompele de combustibil, supapele și camera de ardere și le curăță la fel de eficient ca un motor cu injecție și un motor cu carburator. Utilizarea unor astfel de aditivi este justificată atunci când există o lipsă puternică de putere a motorului sau o încălcare a stabilității mașinii la ralanti. Acest lucru se poate întâmpla după realimentarea la o stație necontrolată sau dacă murdăria pătrunde în rezervor prin alte mijloace. Este destul de dificil să curățați sistemul de alimentare cu combustibil în orice alt mod decât cu aditivi.