Modul în care aditivii „Maxxrecovery” îmbunătățesc performanțele camioanelor
Motoarele moderne sunt un sistem complex care necesită performanțe fără compromisuri din partea combustibilului. Sistemele avansate de injecție a combustibilului se caracterizează prin temperaturi extrem de ridicate și presiuni ridicate care determină degradarea combustibilului. Rezultatul este o acumulare de depuneri în jurul scaunului supapei și al duzei injectorului. Acest lucru împiedică libera circulație a combustibilului și, în cele din urmă, pune în pericol performanța motorului. Depozite negre de tip funingine se pot forma și în filtrul de combustibil, reducând în continuare eficiența filtrului. Aditivul complex Maxxrecovery Diesel Additive Clean & Protect Truck a fost dezvoltat împreună cu OEM (producătorul original al motorului) și a fost supus numeroaselor teste ale motorului pentru a evalua controlul depozitelor pentru camioane, precum și teste de laborator pentru întreținere și absența efectelor nedorite. Datele de performanță și rezultatele evaluării absenței efectelor nedorite ale aditivului complex recomandat sunt prezentate mai jos.
Testați în modul de curățare a motorului XUD9
Testul a fost efectuat în modul de curățare în conformitate cu procedura CEC F-23-01 pentru a evalua eficacitatea aditivului în îndepărtarea depozitelor preformate pe duze. Un rezumat al rezultatelor testării procesului de purificare cu implicarea aditivului TRUCK MaxxRecovery Clean & Protect pentru motorină, atât în absența, cât și în prezența aditivilor pentru biocombustibili, este prezentat mai jos.
După cum arată datele de mai sus (obținute la 10 ore după începerea ciclului de testare cu un volum al rezervorului de combustibil de 300 litri), utilizarea dozajului recomandat asigură o curățare excelentă a injectoarelor motorului Peugeot XUD9.
XUD9, test de curățenie
Testele pentru evaluarea performanței de curățare a compoziției aditivului Maxxrecovery Diesel Additive Clean & Protect Truck pentru protejarea injectoarelor de acumularea de depozite au fost efectuate folosind un motor Peugeot XUD9 de 1,9 litri, în conformitate cu procedura CEC F-23-01 . Rezultatele tipice obținute în aceste teste, exprimate ca o proporție a depunerilor la o cursă a acului de 0,1 mm, pentru motorină, atât în absența, cât și în prezența aditivilor pentru biocombustibili, sunt prezentate mai jos.
După cum arată datele de mai sus, cu o doză recomandată de 150 ml 300x Maxxrecovery Diesel Additive Clean & Protect Truck, se obține un efect excelent de curățare.
Test mod curat DW10
Testarea în conformitate cu procedura CEC F-98-08 a fost efectuată cu includerea aditivului MaxxRecovery în combustibil la o doză recomandată de 150ml / 300L. Datele obținute utilizând combustibil diesel de referință CEC clasa DF79 + 1 ppm zinc sunt prezentate în graficul de mai jos.
Datele de mai sus arată că, atunci când sunt încorporate în combustibilul MaxxRecovery la doza recomandată de 150ml / 300L, performanța excelentă este asigurată de un motor cu injecție directă, fără pierderi de putere.